Day: October 21, 2021

[VIDEO] “Dh mcm2 hint sya bgi, tapi..” Kjutan Ank Untk Ibunya Trik Prhatian Rmai – Tknk jmput sy msuk ke

KEBENARAN rentas negeri yang bermula pada 11 Oktober lalu disambut baik oleh rakyat negara ini. Sejak tarikh itu, ramai anak perantau mengambil peluang untuk kembali ke kampung bagi bertemu keluarga dan ibu bapa mereka. Namun, lain pula ceritanya melibatkan warga emas ini apabila dia yang merentas negeri untuk ke rumah anak-anaknya.

[VIDEO] Bisnes merudum… Ramai kesian, bayi baru lahir tidur lena walau panas di gerai “Anak macam faham keadaan saya”

VIDEO memaparkan seorang peniaga kopi Hainan yang membawa ba.yinya ketika berniaga di gerai pada Rabu lalu meraih perhatian netizen. Dalam rakaman itu, Wan Putri Shanis Wan Muhammad Shahrizal, 23, dilihat sedang mendukung bayi perempuannya, Wan Putri Aleesandra Wan Muhammad Afiq yang kini berusia empat bulan. Bercerita kepada mStar, dia yang mesra disapa

“Bukan Trend..” Aaron Aziz Luah Sesuatu Ramai Rakan Pelakon Mendalami Agama & Dia Juga..

Sejak kebelakangan ini, ramai pelakon lelaki melakukan penghijrahan dengan mempelajari dan mendalami ilmu agama. Diminta mengulas mengenai perkara ini, pelakon popular, Datuk Aaron Aziz, 45, melihat penghijrahan ramai rakan aktor ke arah yang lebih baik sebagai satu perkara yang positif. Pemilik nama penuh Aaron Mustapha Aziz ini juga tidak melihat

Viral Isu Fauzi Nawawi, Kni Giliran Lisa Surihani & Daiyan Trisha Tmpil Luah Ssuatu..’

Melihat klip video bual bicara yang viral di media sosial dengan topik perbualan berkaitan babak ro.g.ol dijadikan bahan lawak dalam rancangan tersebut, membuatkan ramai selebriti wanita seperti Lisa Surihani dan Daiyan Trisha mula bersuara tentang isu itu. Mahu Orang Ramai Sedar  Pelakon dan aktivis kemanusiaan, Lisa tampil memberi pandangannya tentang isu ro.go.l yang dijadikan sebagai

“Alhamdulillah, Baby & Maryam Sihat..” Ryzal, Maryam Durian Kimchi Timang Bayi Perempuan-‘Syukur Allah Mudahkan Bersalin’

SELEBRITI media sosial, Maryam You Narae atau lebih dikenali sebagai Maryam Durian Kimchi dan suami, Ryzal Ibrahim kini sudah bergelar ibu bapa. Menerusi hantaran terbaru di Instagram, wanita kelahiran Korea Selatan itu berkongsi beberapa foto sedang mendukung bayi perempuannya.   View this post on Instagram   A post shared by Maryam

Salute! Baru Je Atu Beli Van Jen4zah. Sekali Isteri Ded4h Sikap Atu Buat Ramai Kagum-‘Dia Ni Mmg Bagus, Tk Somb0ng’

Isteri pelawak Atu Zero, Shafeeqa Johari berkongsi kisah tentang si.kap suaminya yang juga merupakan bintang Maharaja Lawak Mega (MLM2021). Mungkin ramai yang melihat Atu sebagai penghibur, sentiasa tersenyum dan membuat orang ke.ta.wa namun disebaliknya pelawak itu juga pernah berdepan dengan dugaan hidup. “Saya kan, suka dengar apa yang suami saya

“Nasihat Lah Ayah Tu..” Gara2 Kena Tempias Bapa, Anak Fauzi Nawawi Tampil Luah Sesuatu.

Anak perempuan kepada pelakon, Fauzi Nawawi memohon net1zen berhenti menghantar mesej perib4di atau komen meng3ji dia dan ahli keluarga yang lain. Menerusi status yang dimuat naik di Instagram Story itu, Hanna Faresha dengan rendah hati memohon maaf di atas kesil4pan yang telah dibuat bapanya. Jelasnya, sebagai seorang wanita, dia juga

“Awk pij4k sy..” Vida Beng4ng Dgn Iqbal?. Mahu Iqbal Ded4hkan Perkara Sebenar

Barangkali bibit percintaan di antara jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida (DSV) dan bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli bakal berakhir apabila kedua-duanya kini mempunyai masalah perselisihan faham. DSV Jawab Tu.du.han Iqbal  Menerusi sebuah video berdurasi hampir 13 minit, DSV atau nama sebenarnya Datuk Seri Dr. Hajjah Hasmizah Othman menjawab segala toh.ma.han dan ke.ca.man yang

“Boss Muda Syarikt, Str0k Ak!Bat Letih Bekerja”- Tpi Luahan Isterinya Bt Rmai Kagum-‘Setia Ajr Suami Mengeja Semula.

R3MUK – hanya itu perkataan yang sesuai bagi menggambarkan hati dan perasaan Syazwani Adnan, 27, apabila doktor mengesahkan suaminya yang baru berusia 28 tahun mengalami pendar4han otak serta disahkan s7rok. “Terus terbay4ng wajah anak-anak kami yang masih kecil, saya rasa kos.ong sangat h1dup,” ceritanya kepada mStar. Mengimbau kembali ins1den pah1t yang berlaku

“Bdan Dh Bgi Warn!Ng..” Erni Zakri Luah Ssuatu Sbagai Ibu Ham!L- ‘Mesti Baby Sed!H Ibu Tk Rest’

AKIB4T terlalu sibuk menyelesaikan tuntutan kerja, penyanyi Ernie Zakri mengakui dia kadangkala terlupa dirinya kini sedang ham1l. Menurut Ernie, 29, kesibukan itu menyebabkan dia tidak mendapat rehat yang cukup hingga menjejaskan kesihatan dan k4ndung4nnya. “Alhamdulillah k4ndungan pun dah cecah usia lima bulan, alahan dah tak ada cuma bila terlamp4u penat, body