[VIDEO]“Yang tak Boleh Berenang…Menɑngis Tengok”-Chacha Maembong&Beby Maembong Berenang Kolam Dalam Dengan Kostum Mermaid Cur! Perhatian Ramai

Ikan duyung atau nama lainya Mermaid adalah sejenis karakter siri animasi dan boleh dikatakan sebagai haiwan m1tos yang wvjud dalam cerita fantasi. Dikatakan ikan duyung berfizikal separuh badan manusia dan bahagian bawahnya pula adalah ikan.

Namun hari ini, ada yang memakai kostum mermaid dan berenang di dalam kolam dalam sebagai salah satu hiburan dan hobi. Ramai yang tahu bukan mudah untuk menahan nafas atau bernafas di dalam air. Namun bagi menghidupkan karakter mermaid ini, ada yang belajar dan berlatih untuk menahan nafas di dalam air lebih lama.

Sama seperti yang dilakukan dua beradik selebriti iaitu Chacha Maembong dan Beby Maembong dalam satu video ini. Dalam rakaman itu dua beradik berenang kolam dalam dengan kostum mermaid. Difahamkan kedalaman kolam itu adalah 3.5 meter.

Berikut adalah rakaman dua gadis ini berenang seakan ikan duyung dalam sebuah video yang dikongsikan:

Perkongsian rakaman dua beradik berenang kolam dalam ini meraih lebih 500 ribu tontonan dan 33 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Aku tengok video ni pun terikut tahan nafas juga”

dua beradik berenang mermaid 4

“Aku berenang pon still pakai pelampung”

dua beradik berenang mermaid 3

“Macam mana bukak mata dalam air? Aku jirus kepala pun dah terkebil-kebil”

dua beradik berenang mermaid 2

“Yang tak boleh berenang…Menangis tengok”

dua beradik berenang mermaid 1

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *