Ditvduh Beng@p Dan Somb0ng, Rita Rudaini ‘S0und’ Penerbit?

Tular di media sosial Rita Rudaini di mana pelakon jelita ini meluahkan rasa tidak puas hati terhadap penerbit CITRA Production Sitiroy Tan atau nama sebenarnya Siti Rohaya Attan, yang secara tiba-tiba mengaitkan aktres berkenaan mengenai vaksin di laman Facebooknya.

“Pelakon Rita Rudaini kata hak dia takmo di vak.sin. Eh… Nak shooting tu wajib ada sijil vak.sin kan?”

Foto – Facebook Sitiroy Tan

Orang Berumur Tak Semua Ma.tang – Rita

Gara-gara memuatnaik posting berkenaan penerbit tanah air ini te.ruk dike.cam dengan peminat aktres tersebut, dan konflik tersebut berterusan bila mana penerbit berkenaan mengatakan Rita seorang yang som.bong dan ben.gap di laman Facebooknya.

“I tulis pasal tu.. Dia siap cakap I sa.kit.. Siap cakap bukan I yang bayar bil dan beli beras untuk dia… Artis perempuan dari utara.. Penyokong dia siap maki hamun dekat wall I. Kita tengok sejauh mana kesom.bongan tu. Malas nak layan orang ben.gap.”

Foto – Instagram Rita Rudaini

Melihat komen Siti Roy tersebut, Rita meluahkan rasa tidak puasnya dan mempersoalkan tujuan penerbit berkenaan secara tiba-tiba memetik namanya di media sosial dan menganggap penerbit berkenaan sakit.

“Cuba hang pikiaq sendiri.. Duduk diam-diam. Pikiaq dalam-dalam.. Hang pon lagi berumuq dari cheq kan.. Tapi orang berumuq ni tak semua matang sebenaqnya… Hang yang mai cuit aku, pastu hang nak salahkan aku plak..

Tolonglah… Bila aku ingatkan hang, hang tud.uh aku som.bong… Tang mana yang aku som.bong?? Aku pon tak fahamlah cara pikiaq hang ni.. Hang mesti tak suka kalau orang cuit hangkan.. Jadi?? Apa salah aku dekat hang? MEMANG HANG SA.KIT!”

Rita Jelas Lebih Baik Ben.gap Dari Sa.kit Gang.gu Hidup Orang lain

Selain itu, Rita juga mengatakan dirinya lebih rela menjadi seorang yang ben.gap daripada jadi individu yang meng.ganggu hidup orang lain. Malah pelakon veteran ini juga memperli si.kap Siti Roy yang si.buk men.gata orang lain di Facebooknya itu,meng.alahkan orang muda.

“Kalau hang kata aku be.ngap.. Ben.gap-ben.gap aku pun, aku tak ka.cau hidup orang oii… Hang tu dah tua-tua banyak is.tifar noh.. Makin tua makin ga.lak ber’FB’…

Menga.lahkan orang muda..  Hang nak main FB ka, TikTok ka, tapi tak payahlah men.gata orang yang tak ada ganggu hidup hang pun.. Baik ben.gap dari ‘Sa.kit’.. Dah tua-tua sai.ko!”

Dalam hantaran di Instagramnya, pelakon ini menga.takan jika penerbit berkenaan seorang yang sihat dan memahami, isu seperti ini tidak akan berlaku.

 

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber:muraimy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *