“Nmpk berdikari kakak ni..” – Talita begilir jaga Ayash Affan, reaksi dia buat rmai simpati.

Menerusi halaman instagram Sitisarahraissudin, satu klip durasi pendek yang dikongsi dengan kapsyen:

“Punyalah syg kat adik Ayash, Kakak Dekta tido jam 1 pgi mlm td bergilir jaga dgn daddy. Dekta siap cakap nak belajar buatkn susu utk Ayash nanti. Uwais dan Matin pun tolong Dekta jaga baby Ayash
Alahaii.. mesti ibu hppy tengok anak2 dia dh pandai nk uruskan adik. Ini pun diaorang terperap je kt bilik teman adik Ayash…”

Video dibawah:

Ada juga yang bertanya siapakah insan yang merakam klip video tersebut, namun ada yang menjawab nenek kepada Talita:

Shuib juga ada berkongsi pengalaman menjaga Ayash Affan.

“Dua hari dah daddy dengan Ayash, alhamdulillah anak yang sihat, anak yang baik, tak banyak perangai, nangis pun kadang-kadang saja. Tapi, kalau nangis tu saja biarkan lama sikit sebab suara Ayash terlalu sedap didengar.

“Semoga terus sihat dan semoga Allah menjadikan anak yang soleh. Doakan kami ya,” tulisnya dengan perkongsian sekeping foto sedang mendakap Ayash dalam dukungannya.

Jom lihat apa kata orang ramai:

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG sitisarahraissudin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *