“Ibu Nak Cuci Sendiri Tapi..” -Suami Cuci Naj1s Isteri H4mil Dalam Kereta Sebagai Balasan Pengorbanan Ini

Mendapat seorang suami yang menghargai peng0rbanan isteri dan rajin adalah antara idaman setiap wanita. Baru-baru ini seorang wanita telah berkongsi pengalamannya sewaktu sarat mengandvng anak kedua yang banyak dibantu dan mendapat sokongan tidak berbelah bahagi daripada suaminya.

Menerusi sebuah video di Tiktok, wanita itu berkongsi kisah peng0rbanan suaminya yang tidak akan dapat dilupakannya. Kejadian yang berlaku sewaktu dia sarat mengandvng pada akhir tahun 2019 itu masih terng1ang-ng1ang di ingatannya.

Ketika menghampiri det1k kelahiran anak keduanya, wanita itu yang dikenali sebagai Khalieda Yusra mengalami c1rit-b1rit dan senggvgut yang amat tervk. Sewaktu dalam perjalanan pulang ke rumah, Khalieda dan suaminya tidak menjumpai sebarang tandas untuk disinggah pada masa itu.

Walau bagaimanapun, suaminya menasihatkan untuk terus membuang hajat di tempat duduknya ketika itu. Dia yang mengalami c1rit b1rit tanpa henti tidak mampu bertahan lagi dan akur dengan nasihat suaminya.

Walau bagaimanapun ketika ibu muda berusia 24 tahun itu kembali ke kereta selepas membersihkan diri di rumah, dia mendapati suaminya sedang mencuci naj1snya. Tanpa rasa gel1, suaminya hanya menggunakan kedua belah tangannya bagi membersihkan kerusi dan membilasnya sehingga bersih.

Bestnya dengar kisah seperti ini

Perkongsian ibu kepada dua cahaya mata itu menerima pujian netizen yang rata-rata terharu dan seb4k mendengar kisah peng0rbanan seorang suami yang jarang-jarang dapat didengari. Tidak kurang juga beberapa netizen berharap untuk mendapat suami seperti itu.

Tak gel1 cuci dar4h nifas

Terdapat beberapa netizen yang juga meninggalkan komen dengan bercerita pengalaman pasangan dalam menguruskan keluarga mahupun isteri yang sedang ham1l.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: TikTok @kiedaamy97

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *